معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز، گفت: نجات گران طی ۵۰ عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۴۱۹ نفر در خلال اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین وطنی در جمع خبرنگاران، گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۱ الی ۳۰ دی ماه نجاتگران البرزی در ۵۰ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸ مورد حوادث جاده ای، ۸مورد خدمات حضوری، دو مورد شهری، ۷ مورد برف و کولاک، ۱ مورد سیل و آب گرفتگی، ۱ مورد هوایی و۳  مورد نیز کوهستان بوده است.      

محمد حسین وطنی اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۴۱۹ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با 7۸ نفر، خدمات حضوری ۸ نفر، حوادث شهری ۲ نفر، حوادث برف و کولاک ۲۹۰ نفر، حوادث هوایی ۱۶ نفر  و حوادث کوهستان نیز با پنج نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۲ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۱۳ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات دی ماه،  ۶۴ تیم عملیاتی با استعداد۲۰۵ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۰ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.