به گزارش ایرنا، امیرغفرانی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از جوانان شهرستان فردیس که در سالن شهدای مشکین دشت برگزارشد، افزود:البرز یکی از استان های برتر در میادین ورزشی و حوزه جوانان است.
وی با بیان اینکه در کرج و شهرستان های دیگر البرز مراسم هفته جوان با شکوه خاصی برگزار می شود، گفت: این تصمیم از سوی وزارت ورزش و جوانان اتخاذ شده است .
وی اظهار داشت: امسال هفته جوان را به دستور مقام عالی وزارت ورزش خیلی ساده تر برگزار کردیم و هزینه هایی که قرار بود به صورت کلی به استان ها اختصاص داده شود برای کمک به مردم سیل زده کشور ارسال شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جوانان حضرت علی اکبر(ع) را سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهند زیرا این قشر پایه و اساس کشور ایران اسلامی هستند.
غفرانی افزود: تلاش ما بر این است جوانان البرزی را مورد تکریم قرار دهیم زیرا این حرکت ها موجب پیشرفت جوانان این خطه می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز گفت: این اداره با مشارکت ادارات شهرستان برنامه های بسیار خوب و متنوعی پیش بینی کرد چرا که اعتقاد ما بر این است که جامعه ای رو به جلو حرکت کند.
داود عزیزی افزود: جوانان همیشه در میادین مختلف خود را به اثبات رساندند و فرماندهان دوران دفاع مقدس همه جوانان این مرز و بوم بودند که جنگ را به پیروزی رساندند.
وی بیان داشت: بعداز جنگ تحمیلی جوانان نقش خود را در سازندگی به خوبی ایفا کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس اظهار داشت: ورزش فردیس توسط 40 هیات ورزشی اداره می شود.
این مراسم با مشارکت شهرداری مشکین دشت و اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس برگزار شد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.