به گزارش ایرنا، در این مراسم که در سالن فرمانداری برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان یزد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: محور برنامه های نظام، انقلاب و دولت توجه به نیازها و مطالبات جوانان است.
مسعود شریعتی افزود: در این بیانیه به اهمیت موضوع جوانان و استفاده از ظرفیت های آنها تاکید شده بنابراین باید تمام مردم و مسئولان در کنار هم برای رسیدگی به این قشر آینده ساز عنایت خاص داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت ایجاد تشکل های جوانان و واگذاری امور مختلف به آنها به عنوان یک مسئله مهم اشاره کرد و بیان داشت: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی تحول آفرین و مورد تاکید دولت است.
شریعتی در ادامه فعالیت ستادهای ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و جامعه هدف را جزو اولویت های این اداره کل در استان ذکر کرد .
وی همچنبن به مهمترین نیاز جوانان شامل اشتغال، ازدواج و مسکن اشاره کرد که برای تحقق آنها باید خیران و بخش خصوصی در کنار برنامه های جدی دولت وارد عرصه کار و اقدام موثر شوند.
در ادامه فرماندار مهریز با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) به اهمیت شناخت این جوان قهرمان دشت نینوا و پیروی از سیره ایشان توسط نسل جوان انقلابی تاکید کرد.
رضا زارع زاده افزود: نسل جوان با حرکت در مسیر ارزش های دینی و معرفتی و تحصیل علم و دانش باید روز به روز به قله های عزت و سعادت برسد و این به همت و تلاش زیاد نیاز دارد.
این مسئول به جلب مشارکت جوانان در فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان و تقویت تشکل های موثر در این حوزه تاکید کرد.
زارع زاده مهریزی همچنین ضرورت برنامه ریزی برای موفقیت جوانان منطقه در رشته های مختلف با همکاری دستگاه های اجرایی، خانواده ها و مردم را خواستار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: به مناسبت هفته جوان افرون بر 50 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی با همکاری جامعه هدف و دستگاه ها در منطقه برگزار می شود.
علیرضا محمدی خرم دشتی افزود: این برنامه ها بر اساس نیاز جوانان و برای نشان دادن ظرفیت های آنها پیش بینی شده و قطعا نقش مهمی در معرفی استعدادهای موجود دارد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 2 تشکل جوانان در مهریز فعال است و تا هفته های آینده 2 تشکل دیگر در امور فرهنگی و هنری در این شهرستان راه اندازی می شود.
درادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز به اهمیت تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست با همکاری هم برای حل نیازهای نسل جوان بکوشند.
حجت الاسلام محمدعلی متوسل افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان باید در اولویت اقدام مسئولان اجرایی قرار گیرد و اگر این موضوع مهم محقق شود از بسیاری آسیب ها جلوگیری می شود.
وی همچنین به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان پرداخت که تمام ارزش ها و مبانی دینی مردم و جوانان کشور را نشانه رفته و برای خنثی کردن کردن آن به همت جمعی و تلاش گروهی نیاز است.
میلاد حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریر در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.