به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر سلیمانی روز چهارشنبه در شورای عالی ورزش یزد افزود: در سال های اخیر برای فرهنگ سازی و گسترش ورزش در بین جامعه بزرگ کارمندی، فعالیت های خوبی انجام شده و باید ادامه یابد.
وی به اهمیت گسترش ورزش همگانی در بین اقشار جامعه اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد نشاط و پویایی برای سلامتی کارمندان و سایر مردم باید محور برنامه های دستگاه ها با همکاری ادارات ورزش و جوانان قرار گیرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: از مهمترین اهداف در فعالیت ‌های دولتی و اجرایی در اصل جلب رضایت هر چه بیشتر مردم و خدمت صادقانه و جدی به آنهاست که در طول سال پیگیری شود.
سلیمانی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان یزد در راستای نهادینه ورزش در بین کارمندان و همگانی کردن ورزش قدردانی کرد و یادآور شد: دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش در بین کارکنان برنامه ریزی داشته باشند.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به اهمیت ورزش به خصوص همگانی آن در بین اقشار مختلف مردم به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و بر پیگیری و گسترش آن تاکید نمود.
محمد علی طالبی افزود: گسترش ورزش و نهادینه آن در تامین سلامتی و نشاط مردم و کارمندان موثر است و دولت با همکاری مردم و بخش خصوصی و خیران برای ترویج آن اقدام می کند.
در پایان مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: همگانی کردن ورزش در تمام رشته ها با همکاری هیات ها جزو برنامه های مهم این اداره کل است که در استان کارهای خوبی انجام شده است.
مسعود شریعتی افزود: برای فرهنگ سازی ورزش نه تنها ادارات ورزش و جوانان که باید تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی با همکاری مردم و رسانه ها وظایف خود را انجام دهند.
در پایان این جلسه، مدال آوران یزدی در مسابقات کارکنان دولت تجلیل شدند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.