به گزارش روز جمعه ایرنا، در این همایش که از مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان آغاز و پس از طی مسافتی با تجمع در استادیوم شهید بهشتی بناب ادامه یافت، شعار همیشگی مردم یعنی 'بناب شهر دوچرخه' در فضای شهر طنین انداز شد و سپس به قید قرعه 180 نفر از ورزشکاران شرکت کننده جوایزی به رسم یادبود دریافت کردند.
با وجود اطلاع رسانی قبلی که قرار بود رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این همایش شرکت کند، نه تنها ایشان بلکه از وزارت ورزش و جوانان نماینده ای در این همایش حضور نیافت و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز از غایبان اصلی این همایش بزرگ بود.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این همایش ورزشی از اختصاص 130 میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بناب خبر داد و از معاون اول رئیس جمهوری به خاطر صدور دستور صریحی که برای تکمیل این طرح دادند، تشکر کرد.
ضیاءالله اعزازی ابراز امیدواری کرد با تخصیص این اعتبار به زودی شاهد بهره برداری از استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بناب باشیم.
وی از آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از معضلات و تهدیدات اساسی کشور نام برد و از خانواده ها خواست خطرات و مضرات آسیب های اجتماعی را جدی بگیرند.
اعزازی ادامه داد: مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه وظیفه تک تک ماست و خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا گرفتار این آسیب ها نشوند.
شهرستان 123هزار هزار نفری بناب در فاصله 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و این شهرستان با داشتن بیش از 40 هزار دستگاه دوچرخه و برگزاری همه ساله همایش بزرگ دوچرخه سواری که امسال نیز بیستمین دوره آن برگزار شد، همواره به عنوان شهر دوچرخه های ایران شهرت دارد.
مردم این شهرستان از دیرباز چنان الفتی با دوچرخه دارند که امروزه حتی با گسترش و همه گیر شدن خودرو، دوچرخه ها همچنان اولین و محبوب ترین وسیله تردد بنابی ها در خیابان ها و معابر عمومی هستند و علاوه بر آن تاکنون کسی بخاطر خرید خودرو دوچرخه خود را نفروخته و یا گوشه نشین انباری های خانه ها نکرده اند و از آن ها بصورت روزمره استفاده می کنند.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.