به گزارش عصر شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، ایرج رحمانی در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی شهرستان تاکستان، تاکید کرد: کسب رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارتخانه در بین استان های تیپ سوم و ارتقا آن به یک رده بالاتر افتخاری ارزشمند و بی سابقه برای ورزش و جوانان منطقه به حساب می آید.
وی ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد آن، خواستار تسریع در روند اتمام طرح های در دست احداث منطقه شد.
در بازدی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان از طرح های ورزشی نیمه ساخت و در دست احداث تاکستان، بهمن طاهرخانی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و رییس اداره ورزش و جوانان تاکستان نیز حضور داشتند.
طرح های ورزشی در دست ساخت و مورد بهره برداری مربوط به رشته های تنیس روی میز، رزمی، پرتاب وزنه، سالن بازسازی شده ژیمناستیک و سالن ورزشی امام خمینی (ره) تاکستان مورد بازدید مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
در ابتدای این دیدار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از فعالیت این اداره کل در حوزه های قهرمانی، همگانی، عمرانی و جوانان ارایه داد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.