رئیس اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) گفت: خوشبختانه بعد از پیگیریها و تلاش های مستمر و شبانه روزی، آرزو و رویای دیرینه جامعه ورزشی بندرامام خمینی ره به حقیقت تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سجاد ولی پور اظهار داشت: کلیه تجهیزات خوابگاه ورزشی با محصولات کاملا ایرانی در سال (تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی) خریداری و نصب گردید و همچنین انشعابات  برق و آب خوابگاه متصل و خوابگاه بصورت رسمی آماده پذیرایی و اسکان ورزشکاران خواهد بود.

ولی پور افزود: خوابگاه مذکور با اعتباری بالغ پانزده میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان احداث و تجهیز شد که اعتبارات آن در سه سال متوالی تامین و اختصاص یافت و کلیه مراحل ساخت و تجهیز برعهده شرکت عملیات غیر صنعتی با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی خوابگاه  مشکل اصلی ورزش بندرامام مرتفع گردید و انشاالله منبعد شاهد رشد و شکوفایی بیشتر ورزش و میزبانی خوب مسابقات مختلف استانی و کشوری خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی(ره)  در پایان تصریح کرد:  از زحمات کلیه مسئولینی که در این امر مهم مساعدت نمودنند از قبیل بخشداری بندر امام خمینی (ره)، فرمانداری شهرستان ماهشهر، شرکت عملیات غیر صنعتی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی (ره) تشکر و قدردانی ویژه بعمل می آورم.

WhatsApp Image 2018-10-16 at 3.41.03 AM(2)

WhatsApp Image 2018-10-16 at 3.41.03 AM

WhatsApp Image 2018-10-16 at 3.41.04 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.