مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: مسیر گردشگری چالوس برای مردم کل ایران است و با پویش خودجوش اقشار مختلف جامعه، می تواند به یک برند ملی تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، امیرغفرانی با اشاره به برگزاری طرح پاکداشت طبیعت گفت: طبق برنامه ریزی ها اول تیرماه روز جمعه پاکسازی مسیر جاده چالوس تا کندوان انجام خواهد شد و وارد چهارمین سال اجرای این طرح در استان می شویم.

غفرانی با دعوت از عموم جوانان و علاقمندان در استان افزود: هر چند اداره کل ورزش و جوانان متولی اجرای این حرکت است اما دستگاه های متعددی در این زمینه مشارکت دارند؛ چرا که مسیر گردشگری چالوس برای مردم کل ایران است و تلاش خود را داشته ایم تا این پویش خودجوش با حضور اقشار مختلف جامعه ماندگار شود و البته که این اقدامی نمادین و البته به نوعی فرهنگ سازی است که می تواند به یک برند ملی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقش پر رنگ سازمان های مردم نهاد در این حرکت جمعی افزود: سمن های استان البرز نیز همانند دیگر فعالیت‌های اجتماعی خود در پویش طرح پاکداشت طبیعت ما را یاری خواهند کرد.

غفرانی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا زمینه مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی استان در این فرهنگ سازی فراهم سازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به حضور اکثریت دستگاه ها در مشارکت امر پاکسازی طبیعت، افزود: در این خصوص از همه مردم و جوانان دعوت می شود تا در این پویش اجتماعی شرکت داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.