سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یک هزار و 903 میلیارد و 757 میلیون و261 هزار ریال کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 103 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در این مدت 469 پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا در این استان تشکیل شده که از مجموع آنها 348 فقره پرونده ١٠ میلیون ریالی، 69 پرونده ١٠٠ میلیون ریالی و 52 فقره پرونده ٥٠٠ میلیون ریالی بوده است.
وی گفت: در این مدت یک هزار و 938 قاچاقچی کالا دستگیر و 500 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.
محمدیان بیان داشت: بیشترین کالای کشف شده در این مدت لوازم صوتی و تصویری، انواع پوشاک ، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، فرآورده های نفتی، گوشی تلفن همراه، پارچه، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است.
وی با تاکید بر شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، افزود: پلیس برای تحقق این شعار با قاچاق کالا و کالای قاچاق مبارزه می کند و اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.
وی گفت: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.
وی اظهار داشت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.
محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.
2098//6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.