سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی درپی پایش و رصد محورهای مواصلاتی استان البرز برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چند دستگاه خودرو مشکوک و موضوع را به صورت ویژه دردستورکار قراردادند.
وی اضافه کرد: با پیگیری و کاراطلاعاتی بیشتر خودروها متوقف و پس از بازدید از بار آن ها مشخص شد که تمام کالاهای بارشده بدون بارنامه و فاقد مدارک گمرکی است.
نادربیگی افزود: از چهارخودروی توقیف شده مقادیر زیادی پوشاک، پارچه، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودروهای لوکس و خشکبار شامل بادام هندی و گردو کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی البرز خاطرنشان کرد: دراین زمینه سه نفر دستگیرشدند و تحقیقات دراین زمینه هنوز ادامه دارد.
وی گفت: درتحقیقات اولیه مشخص شد که قاچاقچیان قصد داشتند برخی ازاقلام را در داخل استان البرز و بخشی دیگر را درخارج از استان توزیع کنند.
نادربیگی تاکید کرد :اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه دراین استان درحال اجرا است.
وی اظهار داشت : از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.
نادربیگی ، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.
ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.