حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قانون اسلامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه دفاع از انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ها را عهده دار است.
وی اظهار داشت: در هر مرحله و مقطع که ارزش های دینی و نظام جمهوری اسلامی در معرض تهدید قرار گیرد سپاه پاسداران با قدرت و قوت حضور پیدا می کند.
یوسفی افزود: سپاه بر اساس تکلیف گرایی و تکلیف مداری در تمام بخش ها حضور داشته و خدمات این نهاد انقلابی در40 سال گذشته مشهود است.
وی نمونه ای از این حضور را در زلزله های سال گذشته غرب کشور و سیل سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در این وقایع تمام مردم دیدند پاسداران حتی در روزهای آغازین سال که تعطیلات رسمی همراه با سایر نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت با فرمان ولی امر مسلمین به کمک سیل زدگان شتافتند و تخصصی ترین امکانات و تجهیزاتی که در مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص سپاه است، را به کارگرفته شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: خدماتی که قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه در این مدت انجام داده یک کار بی نظیری است که در کشورهای مختلف و در دنیای امروز رکورد جدیدی محسوب می شود.
یوسفی اظهارداشت: سپاه در سیل اخیر با کارهای تخصصی توانست بخش زیادی از آسیب هایی که متوجه هموطنان بود را دفع کند و در کمک رسانی با تمام توان حضور پیدا کرد.
وی تصریح کرد: در تمام عرصه ها ، سپاه دارای نقش ممتازی است زیرا به دنبال انجام تکلیف است و خداوند برکات زیادی هم بر این تکلیف گرایی مترتب کرده و هر جا ورود پیدا کرد توقیفات شگفت انگیزی هم داشته است که منشاء آن اخلاص و انجام تکلیف دینی و شرعی است.
یوسفی گفت: نتیجه این تلاش ها تقویت تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است به طوریکه در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره شده که همه تلاش ها باید ختم به ایجاد تمدن اسلامی شود و زمینه ایجاد حکومت جهانی امام عصر (عج) به دست همین سربازان فراهم شود.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.