محسن انصاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای احداث این خانه زمینی به مساحت 700 متر مربع در سه طبقه و 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت ورزش جوانان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه این پروژه در 6 ماه اول سال 98 به بهره برداری می رسد، افزود: این خانه با هدف جذب نخبگان جوان، شناسایی استعدادهای برتر و فراهم کردن زمینه بروز خلاقیت‌های آنان راه‌اندازی می شود.
وی اظهار داشت: 9 کمیسیون تخصصی از جمله حقوق شهروندی، محرومیت زدایی، کارآفرینی ، بهداشت سلامت، علمی آموزشی ، آسیب های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تشکیل می شود و تمام مشکلات شهرستان توسط نخبگان در این خانه بررسی خواهد شد.
نایب رییس مجمع جوانان استان البرز گفت: راه اندازی خانه جوانان برای پیشبرد اهداف جوانان مثمر ثمر خواهد بود و کمک به جوانان کمک به ساختارهای اجتماعی است چرا که جوانان نقش موثری در پیشبرد اهداف جامعه دارند.
انصاری افزود: خانه جوان تلاش می کند با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و پتانسیل‌های فعال در شهرستان، ضمن استعدادیابی و شناسایی افراد توانمند، زمینه بروز خلاقیت‌های آنان را فراهم کند.
وی افزایش مشارکت جوانان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی را یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: خانه جوان به عنوان مرکز رشد اجتماعی و توسعه توانمندی‌های جوانان راه اندازی می شود.
وی تبیین شغل و آموزش کارآفرینی برای جوانان به منظور ایجاد انگیزه و گرایش آنها به امکانات کارآفرینی در استان را ضروری دانست و اضافه کرد: لازمه برداشتن قدم های موفق در حوزه های مختلف امور جوانان برنامه ریزی های مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اقدام متناسب با این برنامه ریزی ها است.
7413/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.