مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز، گفت: نجاتگران این جمعیت طی ۴۳ مورد عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۲۹۴ نفر در خلال اجرای طرح ملی خدمات نوروزی در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران، گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۸ صبح روز ۷ فروردین، نجاتگران البرزی در ۴۳ مورد عملیات، امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸ مورد حوادث جاده ای، ۱۲ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد شهری و ۱ مورد نیز کوهستان بوده است.      

چرخساز اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۲۹۴ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۱۷۳ نفر، خدمات حضوری ۱۱۷ نفر، شهری ۲ نفر و کوهستان نیز با ۲ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۱ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۳۸ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات، ۶۴ تیم عملیاتی با استعداد ۱۷۵ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۲ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.