معاون امداد و نجات این جمعیت هلال احمر البرز گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز طی شش عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۲۲ نفر در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین وطنی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۱۳ الی ۱۹ بهمن ماه نجاتگران البرزی در شش مورد عملیات، امدادرسانی کرده‌اند. 

وی با عنوان اینکه از این شش مورد فقط حوادث جاده‌ای بوده است، اظهار داشت: در عملیات‌های اخیر به ۲۲ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد.

معاون امداد و نجات این جمعیت هلال احمر البرز افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به یک نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه کرد و همچنین ۹ نفر نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

وطنی ادامه داد: در جریان عملیات‌های امداد و نجات هفته گذشته، ۹ تیم عملیاتی با استعداد ۲۶ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی هشت دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.