به گزارش ایرنا، مجید اشرف گنجویی روز دوشنبه در نخستین نشست کمیته اجرایی بهداشت و درمان هلال احمر با هدف برنامه ریزی به منظور خدمات و فعالیت های بهتر و بیشتر این نهاد در سال جاری افزود: اقدامات و خدمات درمانی و توانبخشی هلال احمر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به بدهی میلیاردی بیمه ها و مراکز درمانی به جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: امسال بصورت جدی، پیگیر مطالبات جمعیت هلال احمر از بیمه ها و مرکزهای طرف قرارداد این نهاد از جمله بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با تاکید بر ارائه خدمات درمانی و توانبخشی بهتر و با کیفیت در سال جدید افزود: خدمات و اقدامات مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر این استان به سایر ادارات، ارگان ها، فرمانداری ها معرفی شود.
رضا فلاح افزود: جمعیت هلال احمر باید خدمات اجتماعی بیشتری به مردم و نیازمندان استان کرمان ارائه کند.
نخستین نشست کمیته اجرایی بهداشت و درمان با حضور مدیرعامل، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و رئیس اداره بهداشت و درمان با هدف برنامه ریزی در جهت ارائه خدمات و اقدامات بهتر در سال جاری برگزار شد.
همچنین در این نشست پیگیری برای اخذ مجوز احداث درمانگاه های شهرستان بافت و بخش نجف شهر شهرستان سیرجان در دستور کار معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی قرار گرفت.
جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلبانه، عام المنفعه و بشر دوستانه است و در حوزه های داوطلبان، جوانان، آموزش، درمان و توان بخشی و امداد و نجات فعالیت می کند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.