به گزارش ایرنا، حمید حمزه لو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ذات فوتبال پاک است و شاید بخش بسیار کوچکی از فوتبال آلوده شده باشد، اما تبانی هایی نیز وجود دارد که تبانی جرم و کسی هم که داخل این مسیر قرار می گیرد ،مجرم است.
وی اضافه کرد: مبارزه با ناپاکی های فوتبال تنها حرف من نیست، این موضوع دغدغه بیشتر مدیران عامل شاغل در فوتبال باشگاهی ایران هم است.
حمزه لو گفت: چندی پیش که با تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می کردم همین حرف را به وی زدم و متوجه شدم بحث مبارزه با تبانی و ناپاکی یکی از دغدغه های اصلی وی نیز هست.
وی ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته اخلاق و مراجع ذی صلاح که با جدیت به دنبال برخورد با متخلفان هستند، اظهار داشت: این زشتی ها و پلشتی ها در فوتبال وجود دارد و از گوشه و کنار می شنویم که تلاش هایی صورت می گیرد تا به شکل نامشروع نتایج فوتبال تغییر کند و ما نیز به همین منظور از تاج و فدراسیون فوتبال درخواست کردیم ورود کنند و جلوی زد و بند و تبانی رو بگیرند.
حمزه لو با اشاره به اینکه باشگاه فوتبال گل ریحان البرز یک بخش خصوصی است گفت: این باشگاه با بودجه شخصی اداره می شود و یک گل، یک اتفاق یا رفتار غیر فوتبالی امکان دارد سرنوشت یک باشگاه خصوصی را با چالش مواجه کند.
وی ادامه داد: دغدغه های ما و سایر باشگاه های لیگ یکی تشکیل تیم نظارت ویژه بر هفته های پایانی است و با تشکیل آن دغدغه همه ما در مسابقات لیگ دسته اول برطرف می شود.
مدیر عامل باشگاه فوتبال گل ریحان البرز اظهار داشت: باز هم تکرار می کنم که به اعتقاد من و اغلب دوستان کل فوتبال ناپاک نیست و فقط بخش کوچکی از آن ناپاک هست و از ته دل آرزو می کنیم با تلاش مسئولان امر از لوث وجود نااهلان پاک شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.