به گزارش ایرنا، شهرستان ساوه اکنون نماینده ای در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به نام خوشه طلائی دارد که در لیگ پارسال حتی تا دقایق آخر هم شانس صعود به لیگ دسته اول را داشت اما تحت تاثیر برخی اتفاقات مجوز صعود نیافت.
تیم خوشه طلایی این روزها با استخدام پیروز قربانی مدافع سابق باشگاه استقلال تهران و تیم ملی که فصل پیش سرمربیگری تیم سردار بوکان را بر عهده داشت، قصد دارد در روزهای آینده روند آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم کشور آغاز کند اما مشکلاتی بر سر راه این تیم قرار دارد.
مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ساوه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با استخدام پیروز قربانی هدایتگری تیم با رویکرد مناسب برای حضوری موفق در مسابقات، محقق شد.
حسین پرویزی افزود: مشکل اصلی تیم آماده نبودن زیرساخت های سخت افزاری به خصوص در مورد زمین چمن ورزشگاه شهید چمران است.
وی ادامه داد: این ورزشگاه که به صورت یکساله در اجاره تیم خوشه طلایی قرار دارد از نظر رختکن و سکوهای تماشاگران وضعیت مناسبی ندارد و همت مسئولان از جمله نماینده مردم ساوه در مجلس، استاندار و فرمانداری را می طلبد که به سرعت و پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته دوم بتوان این مشکلات را برطرف کرد.
مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در مورد برخی گمانه زنی ها مبنی بر انتقال این تیم به اسلامشهر، گفت: هنوز احتمال انتقال تیم منتفی نشده اما هدف و انگیزه قلبی ما حضور در ساوه و کمک به توسعه ورزش فوتبال و شکوفا شدن استعدادهای فوتبالی این شهرستان است.
پرویزی گفت: در برخی شهرهایی که جمعیتی به مراتب کمتر از ساوه دارند مانند بوکان، کامیاران ورزشگاه هایی بسیار مناسب و با کیفیت احداث شده اما در شهرستان ساوه که دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است، ورزشگاه شهید چمران وضعیت مساعدی ندارد و در صورت آغاز مسابقات و پیش بینی استقبال پرشور تماشاگران، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.
وی گفت: از روز 14 تیر تمرینات و روند آماده سازی تیم با حضور سرمربی جدید را آغاز می شود اما همچنان نگرانی های زیادی نسبت به نامناسب بودن زیرساخت های ورزشگاه شهید چمران داریم زیرا علاوه بر مشکلاتی که به آنها اشاره شد، این ورزشگاه نیاز به گازکشی و وجود آب گرم برای استحمام بازیکنان دارد و از نظر قفسه سازی همچنان نواقصی وجود دارد و علاوه بر جایگاه ویژه جایگاه تیم مهمان هم در این استادیوم وجود ندارد.
وی گفت: علاوه بر مسئولان استانی و شهرستانی از سازمان لیگ و وزارت ورزش نیز انتظار داریم که نسبت به رفع مشکلات این ورزشگاه مساعدت کنند چرا که در صورتی که در جام حذفی تیم خوشه طلایی با یکی از تیم های بزرگ لیگ مانند استقلال یا پرسپولیس برخورد کند، ممکن است در این شرایط با میزبانی تیم ساوجی موافقت نشود و بازی در شهر دیگری برگزار شود.
پرویزی گفت: از 2 ماه پیش چمن این ورزشگاه زیر کشت رفته اما کنترل لازم برای تردد افراد صورت نمی گیرد و شاهد هستیم که ورزشکارانی مانند کشتی گیرها، دونده ها و کاراته کاها هم برای تمرین و آماده سازی وارد این زمین می شوند.
مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه تاکید کرد: در صورت همت مسولان و شهروندان برای حمایت و رفع مشکلات موجود، این تیم ظرفیت صعود به لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر را هم دارد.
وی در پایان، نبود رسانه تخصصی در حوزه ورزش را از مشکلات شهرستان ساوه برشمرد و از جامعه خبری درخواست کرد که تیم را حمایت کنند.
شهرستان ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران دارای 2 نماینده (سن ایچ و شهرداری) و در لیگ دسته دوم فوتبال ایران نیز یک نماینده دارد.
در شهرستان ساوه هفت هزار ورزشکار مرد و پنج هزار ورزشکار زن فعالیت دارند و سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان 73 سانتیمتر است.
/30756539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.