خداکرم ایزدپناه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی تلاش چند روزه عوامل اجرایی باشگاه بازیکنان تیم بدون نقص در سامانه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال ثبت نام و کارت بازی آنها نیز صادر شد.
وی بیان کرد: به گواه سازمان لیگ، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نخستین تیم لیگ 2 است که برای ثبت بازیکنان خود در سامانه نقل و انتقالات خود اقدام کرده است.
ایزدپناه با تقدیر از همکاری صمیمانه مسئولان هیات فوتبال استان بوشهر و همچنین سازمان لیگ اظهار داشت: پیش از صدور کارت ها تمامی استعلام های لازم از کمیته انضباطی، مالی، تعیین وضعیت بازیکن و حق عضویت گرفته شد تا ادامه راه مشکلی متوجه بازیکنان و تیم نباشد.
وی ادامه داد: کادر فنی تیم شاهین امسال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفته و اکنون نیز تمرینات بصورت منظم در حال انجام است.
ایزدپناه با اشاره به آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل تیم شاهین گفت: این تیم آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع مسابقات لیگ 2 را روز گذشته برابر پرسپولیس بنه گز برگزار کرد.
وی ادامه داد: با این حال امیدواریم فصل جاری با حمایت همیشگی هواداران پرشور شاهین فصلی به یاد ماندنی وهمراه با صعود شاهین به لیگ دسته یک فوتبال کشور رقم بخورد.
ایزد پناه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همزمان با تهیه پیراهن تیم بزرگسالان، پیراهن تیم های پایه هم مهیا شده که طی چند روز آینده تحویل آنان می شود.
در هفته نخست لیگ دسته 2 فوتبال کشور سه شنبه 14 شهریور تیم بزرگسالان شاهین شهرداری در خانه به مصاف اروند خرمشهر می رود.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.