سید علی پاکزاد مقدم، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بدهی های داخلی و خارجی گذشته تیم های فوتبال فولاد و وحدت یزد افزون بر چهار میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه تمرین تیم همچنان ادامه داد، تصریح کرد: به مالک تیم اعلام شد، نسبت به پیگیری پرداخت بدهی تا فردا یکشنبه اقدام کند.
مدیر عامل باشگاه ترمه دستجردی یزد تاکید کرد: تیم برای حضور در ادامه مسابقات باید نسبت به صدور کارت و همچنین بستن قرارداد رسمی با بازیکنان اقدام کند.
به گفته پاکزاد، وقتی تکلیف پرداخت بدهی گذشته تیم مشخص نباشد، چطور می توان با بازیکنان قرارداد رسمی امضا کرد؟
وی یادآور شد: اگر همچنان با بدهی های گذشته تیم رو به رو باشیم و در صورت امضا قرارداد با بازیکنان، به دلیل شکایت طلبکاران و دستور فیفا قطعا در آینده با مشکل زیادی مواجه خواهیم شد.
تیم فوتبال فولاد یزد که در فصل گذشته در لیگ دسته یک کشور ناکام مانده بود، به دشته 2 سقوط کرد و چند سال اخیر با مشکل مالی زیادی رو به رو بود و بدهی های زیادی جا گذاشت که در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ 2 در برابر حریف ظاهر نشد.
همین امر، مسوولان ورزش استان را به تکاپو انداخت و پس از حرف و حدیث های زیاد در نهایت، تیم فولاد به شرکت ترمه دستجردی واگذار و قرار شد بعد از پرداخت بدهی تیم فولاد، این تیم با نام جدید یعنی ترمه دستجردی یزد در رقابت ها حاضر شود.
تیم فولاد، تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور است که پس از غیبت در نخستین مسابقه خود، در هفته دوم این رقابت ها در رشت 2 بر صفر مغلوب تیم داماش گیلانیان شد.
بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی (گل ابریشم) ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه شده است.
در گروه دوم این مسابقات تیم های استقلال اهواز ، شهرداری کاشان ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان ، شهرداری بندرعباس ، سردار بوکان ، شاهین ماهشهر (استقلال جنوب) ، شهرداری ارومیه ، کاسپین قزوین ، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر حضور دارند.
در گروه سوم نیز تیم های خیبر خرم آباد ، شهرداری همدان ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، پاس همدان ، گیتی پسند اصفهان ، کیمیا فرایند تهران ، بعثت کرمانشاه ، خوشه طلایی ساوه ، شهرداری بم و پتروکیان شوشتر ( پالایش آبادان) با هم به رقابت می پردازند.
7536*2047* خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.