تیم فوتبال فولاد یزد که در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته یک ناکام ماند و به دسته 2 سقوط کرد طی چند سال گذشته با مشکلات مالی و بدهی های سنگین دست به گریبان بوده است.
نداشتن حامی مالی نیز مزید بر علت شد و شرایط تیم را به گونه ای رقم زد که این تیم در نخستین مسابقه خود در رقابت های لیگ دسته 2 در هفته گذشته، در برابر حریف خود حاضر نشد.
'عبدالرضا دستا' روز سه شنبه به ایرنا گفت: تغییر مدیریت و مالکیت تیم، قطعی شده اما نام تیم فولاد تا انتقال و جابجایی کامل و بر اساس مقررات، تا زمان پرداخت بدهی ها همچنان 'فولاد' خواهد بود.
وی اظهار داشت: جلسه ای با حضور مسئولان باشگاه فولاد ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، نماینده مجلس و هیات فوتبال استان تشکیل و در خصوص تغییر نام و جابجایی باشگاه فولاد تصمیمات لازم اتخاذ شد .
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم به عمل آمده ، تیم فولاد یزد بدون دریافت هیچ هزینه ای از امروز تیم را به مهدی دستجردی و سید علی پاکزاد مقدم به نمایندگی از باشگاه در شرف تاسیس ترمه دستجردی واگذار می کند.
رئیس هیات فوتبال استان گفت: باشگاههای فولاد یزد و وحدت مسئول پرداخت تمام بدهی های گذشته تیم در سالهای قبل به اشخاص حقیقی و حقوقی و مراجع ورزشی استان هستند.
دستا تصریح کرد: در خصوص بدهی های گذشته هیچگونه مسئولیتی بر عهده باشگاه جدید التاسیس ترمه دستجردی یزد نیست.
وی گفت: سید علی پاکزاد مقدم به عنوان مدیر عامل و مهدی دستجردی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه ، وظایف قانونی خود را برای حضور جدی نماینده استان در لیگ دسته 2 کشور انجام می دهند.
رئیس هیات فوتبال یزد افزود: وضعیت باشگاه جدید بر اساس مقررات در کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان یزد برای انتقال قطعی امتیاز فولاد به ترمه دستجردی پیگیری و اقدام های لازم به عمل می آید.
به گفته وی یکی از بدهی های تیم فولاد مربوط به مربی خارجی بوده که پرداخت آن طعی شده و باید تا 21 سپتامبر(30 شهریور) پرداخت شود .
تیم فولاد، تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور است که پس از غیبت در نخستین مسابقه خود، در هفته دوم این رقابت ها، 22 شهریورماه در ورزشگاه عضدی رشت میهمان تیم داماش گیلان خواهد بود.
بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی (گل ابریشم) ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه شده است.
در گروه دوم این مسابقات تیم های استقلال اهواز ، شهرداری کاشان ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان ، شهرداری بندرعباس ، سردار بوکان ، شاهین ماهشهر (استقلال جنوب) ، شهرداری ارومیه ، کاسپین قزوین ، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر حضور دارند.
در گروه سوم نیز تیم های خیبر خرم آباد ، شهرداری همدان ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، پاس همدان ، گیتی پسند اصفهان ، کیمیا فرایند تهران ، بعثت کرمانشاه ، خوشه طلایی ساوه ، شهرداری بم و پتروکیان شوشتر ( پالایش آبادان) با هم به رقابت می پردازند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاده** انتشار: فلاح













انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.