میلاد فیاض بخش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از بازیکنان فصل گذشته شمار اندکی از آنها در تیم ابقا شدند و همین تغییر عمده در ترکیب تیم نیاز به گذر زمان دارد تا بازیکنان با یکدیگر به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.
وی در ارتباط با دیدار 2 تیم شاهین و داماش نیز بیان کرد: در بازی برابر داماش از روی بد شانسی و غفلت بازیکنان دروازه شاهین باز شد.
فیاض بخش افزود: در این بازی در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار تیم شاهین بود ولی با این وجود بازیکنان داماش از اندک موقعیت خود استفاده و گل نخست بازی را به ثمر رساندند که همین امر کار را برای شاهین سخت کرد.
وی ادامه داد: در نیمه دوم این دیدار نیز داور می توانست برای شاهین اعلام پنالتی کند ولی از روی اشتباه خود از اعلام پنالتی صرف نظر کرد.
فیاض بخش گفت: با توجه به ضعف برخی از داوری ها در بازی های لیگ 2 انتظار داریم نظارت ها بر عملکرد داوران افزایش یابد.
فیاض بخش در ارتباط با دیدار آینده تیم شاهین بوشهر گفت: در دیدار هفته آینده برابر فولاد یزد صف آرایی می کنیم که با توجه به از دست دادن 2 امتیاز بازی خانگی برابر داماش در این بازی برای کسب برد به میدان می رویم.
بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: این تیم امسال برای صعود به لیگ دسته یک بسته شده و در این راستا بازیکنان با عزم و اراده مصمم خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند تا به این هدف مهم دست پیدا کنیم.
شاهین در هفته چهارم بازی های لیگ دو در یزد به مصاف تیم فولاد این شهر می رود.
این تیم در هفته سوم بازی ها پس از کسب 2 برد متوالی با نتیجه تساوی یک بر یک برابر حریف خود داماش گیلانیان متوقف شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.