به گزارش ایرنا، سعید صادقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اجرای کارهای فرهنگی مطلوب و اثرگذار نیازمند شناخت همراه با عزم ملی و کار جهادی است اظهار داشت: کار جهادی نیرو و امکانات می خواهد که بسیج دانشجویی وارد این کارزار سخت شده و با ظرفیت خوبی که در نیروهای جوان و بسیجی ما وجود دارد و با یک هدف گذاری می توان برنامه های ارزشی خوب و تولیدات با کیفیت در عرصه فرهنگی و هنری ارایه داد.
وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی وهنری دانشجویی ققنوس در استان گفت: هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی، بستر سازی برای شناسایی و تولیدات ارزشی، انقلابی و فرهنگی و تولید این اثرها است.
صادقی گفت: برای ما استعدادهای هنری کافی نیست، بلکه آموزش را نیز مد نظر قرار دادیم که به همین منظور هشت خانه از موسیقی، انتشارات، طراحی، بازی های انیمیشنی دارای استودیو، مرکز چاپ برای قشرهای جامعه به خصوص دانشجویان و بسیجیان در مرکز هنری و فرهنگی سپاه وجود دارد که علاقمندان می توانند آموزش های لازم را در این مراکز ببینند.
دبیر چهارمین جشنواره ققنوس دانشجویی نیز در این نشست خبری گفت: استان البرز با بیش از 54 دانشگاه و 120 هزار دانشجو یکی از استان های پرجمعیت در فضای دانشگاهی است .
محمود یوسفی افزود: با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری دانشجویی، جشنواره ققنوس از سال 94 کار خود را شروع کرده و امسال نیز در پنج بخش اصلی هنرهای نمایشی، تجسمی، ادبیات، موسیقی، و فیلم و پژوهش هنری و مداحی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: موضوعات آزاد در خصوص مسایل روز جامعه از جمله مسایل اجتماعی، آسیب های اجتماعی، شعار سال، مطالبات صنفی و دانشجویی نیز در این جشنواره لحاظ گردیده است.
یوسفی با بیان اینکه اختتامیه چهارمین جشنواره ققنوس دانشجویی ششم اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می شود گفت: بیش از 500 اثر از 200 دانشجو از دانشگاه های کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که هدف اصلی این جشنواره شناسایی و حمایت از استعدادهای هنری و فرهنگی دانشگاه های استان و به تبع آن به مرحله تولید رساندن و حمایت از این اثرها است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.