به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی اجلاسیه نماز استان قزوین افزود: باید همه مدیران دستگاه های ذیربط در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد اهتمام لازم را به کار بگیرند.
وی از نماز به عنوان بالاترین تکلیف الهی یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به تلاش های دشمن برای ایجاد تشکیک بین جوانان در امور مذهبی، وظیفه مسئولان سنگین تر است.
دبیر اجلاسیه نماز استان قزوین خاطرنشان کرد: کم کاری در امور مذهبی بویژه نماز خسارت های جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه خواهد داشت.
این مسئول در ادامه خواستار مشارکت مردم در برگزاری اجلاسیه نماز شد و گفت: مردمی برگزار کردن این رویداد اثربخشی و خروجی آن را بیشتر می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین با اشاره به اینکه بی نمازی آثار مخربی در جامعه اسلامی دارد که همه ما به آن واقف هستیم، گفت: اگر برای ترویج نماز تلاش کنیم آثار مثبت آن از جمله کاهش آسیب های اجتماعی نمایان خواهد شد.
وی در ادامه بر استفاده از زبان هنر برای ترویج نماز تاکید کرد و اظهار داشت: در این خصوص می توانیم با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، سرود و عکاسی اقدام کنیم.
اجلاسیه نماز هفته دوم آذر ماه امسال در قزوین برگزار می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.