معاون فرماندار شهرستان باوی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: با توجه به تاکید دکتر کاظمی فرماندار باوی بر ایجاد فضای مناسب جهت فعال شدن سینما و تسهیل در امور هنری و بهره مندی خانواده ها بخصوص جوانان شهرستان، به همت انجمن سینمای جوانان استان، اولین سینمای سیار استان خوزستان در شهرستان باوی افتتاح خواهد شد.

عادل عکرش فعالیت سینما و اکران فیلم های سینمای روز را اتفاقی بسیار خوب و تاثیرگذار دانست و افزود: سینما مخاطبان زیادی دارد و در رشد ابعاد فکری، فرهنگی و اجتماعی جامعه جایگاه ویژه ای دارد و همچنین میتواند در ترویج افکار، هنجارها و ارزش ها در بین مخاطبان به خوبی ایفای نقش کند.

عکش همچنین اظهار کرد: شهرستان باوی دارای استعداد‌های بسیاری در حوزه های فرهنگی و هنری بوده که راه اندازی سینمای‌ سیار می‌تواند علاوه بر کشف استعداد‌های این حوزه در افزایش نشاط‌ اجتماعی و بالندگی فرهنگی و هنری شهرستان موثر واقع شود. 

وی همچنین از استقرار دفتر انجمن سینمای جوانان و برگزاری کلاسهای آموزشی برای علاقه مندان در روزهای آتی خبر داد. 

معاون فرماندار شهرستان باوی ضمن تشکر از زحمات انجمن سینمای جوانان استان خوزستان و هنرمندان شهرستان باوی اظهار کرد: افتتاح اولین سینمای سیار استان خوزستان در شهرستان باوی در روز چهارشنبه سوم مرداد 1397 راس ساعت 21 در سالن آمفی تئاتر ارشاد واقع در شهر ملاثانی برگزار می شود و بدینوسیله از عموم مردم جهت حضور در این مراسم دعوت کرد. 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 972445
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.