به گزارش ایرنا، این خطوط تولیدی شامل خط تولید بتن بچینگ یک متر مکعبی ، خط تولید گاردیل سه موج ، خط تولید بتن مفصلی، طراحی و ساخت رادار و سامانه هوشمند و ثبت تخلفات رانندگی و خط تولید وسایل و مبلمان شهری است .
برای ساخت و راه اندازی این خطوط تولیدی 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا وابسته به سازمان بازنشستگی کشور هزینه شده است.
ولی آذروش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا وابسته به سازمان بازنشستگی کشور و مجری طرح های تولیدی در شرکت تجهیزات ایمنی راه ها در حاشیه آئین راه اندازی این خطوط تولیدی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نیازهای داخلی در ایمنی راه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان با سرمایه های موجود وکمک متخصصان داخلی و دانشگاهی توانستیم به یاری شرکت تولید تجهیزات ایمنی راه ها بشتابیم.
وی ادامه داد: افزون بر احیاء شرکت تولید تجهیزات ایمنی راه ها، خطوط جدید ساخت تجهیزات راهداری در این شرکت راه اندازی شد که علاوه بر یکصد نفر اشتغالزایی مستقیم با یک هزار فرصت شغلی غیر مستقیم همراه شده است.
آذروش گفت: محصولات جدید تولیدی شرکت تولید تجهیزات ایمنی راه ها تا پیش از این با صرف هزینه های گزاف وارد کشور می شد اما اکنون با تولید آن ها در استان البرز ضمن تامین نیاز داخلی، توانایی صادرات این محصولات به کشورهای مختلف جهان را داریم.
وی بیان داشت : پنج محصول جدید که امروز ساخت آنها کلید خورد با کیفیت بالا و مهندسی
بومی طراحی و ساخته شده و از ارزش اقتصادی و فنی مهندسی بالایی برخوردار هستند.
وی در تشریح این محصولات اظهار داشت: بتن بچینگ یک متر مکعبی با کاربرد درحفاظ راه ها وسایر فعالیت های عمرانی از جمله محصولاتی است که اکنون ساخت آن بومی سازی شده و با فناوری بالا و در عیار مختلف تولید می شود.
آذروش افزود: رادار و سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی یکی دیگر از دستارودهای متخصصان ایرانی است که با فناوری پیچیده راداری در 2 بخش نرم افزاری و سخت افزاری طراحی و ساخته شده است.
وی بیان داشت: طبق بررسی ها نیاز سال آینده کشور برای پایش جاده ها به این سامانه هوشمند حدود 2 هزار دستگاه است که شرکت تجهیزات ایمنی راه ها قادر به تامین این نیاز می باشد.
وی افزود: محصولات دیگر شامل گاردیل سه موج و بتن مفصلی نیز به عنوان حفاظ و ایمنی راه ها با استفاده از فناوری روز دنیا به تولید رسید.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا گفت: خط تولید مبلمان و تجهیزات شهری نیز دیگر دستاوردی است که با تنوع بالا و کیفیت مناسب در شرکت تولید تجهیزات ایمنی راه های کشور راه اندازی شده و نیاز شهرها را تامین خواهد کرد.
وی یادآورشد که این محصولات با همکاری پژوهشگران و متخصصان دانشگاه های شریف و الزهرا (س) طراحی و ساخته شده است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.