دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه به ایرنا گفت: در این مدت 2 هزار و 851 ماموریت اورژانسی توسط امدادگران مرکز فوریت های پزشکی البرز انجام شد.
وی یادآور شد که از صبح شنبه تا پایان روز جمعه هفته گذشته، تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس 115 البرز در قالب ارائه مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس ، هشت هزار و 896 مورد بود.
بابایی گفت: درجریان پاسخگویی به این تعداد تماس و پس از تریاژ و اولویت بندی صورت گرفته ، تعداد 2 هزارو 851 مورد به ماموریت اورژانسی انجامید.
وی اظهار داشت : هفته گذشته 333 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و 2 هزار و 518 مورد نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی بود.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس 115 البرز یک هزار و 21 نفر و یک هزار و 213 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
وی اظهار داشت : همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و در روز 22 بهمن با استقرار 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ،30 دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس به همراه نیروهای کارشناس فوریت در مسیرهای راهپیمایی همراه و همگام با مردم شریف البرز خدمات رسانی شد.
بابایی گفت: با توجه به تعطیلات هفته گذشته با استقرارهای نیروهای اورژانس در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان خدمات لازم به مسافران ارائه شد و دراین مدت تصادف منجر به مرگ در راه های البرز رخ نداد.
بخش عمده خدمات مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به راه های پرترافیک و پرحادثه استان اختصاص یافته است.
استان البرز یک هزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ،راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این جاده ها است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.