به گزارش ایرنا،محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: ماندگاری هر انقلاب به میزان حضور مردم در صحنه بستگی دارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر پشتوانه مردمی در هر جای دنیا از بین برود به مرور زمان، انقلاب نیز از بین می رود و تا زمانی که انقلاب اسلامی این پشتوانه مردمی را داشته باشد ماندگار است و باید ما حضور مردم را در صحنه داشته باشیم.
کولیوند تصریح کرد: بیشترین حضور مردم در تثبیت انقلاب اسلامی و دادن رای مثبت به نظام و انقلاب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن محقق می شود.
وی بیان داشت: رای مردم به نظام جمهوری اسلامی در مقابل آن افرادی است که می خواهند دموکراسی نظام را زیر سئوال ببرند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم، مسئولان و افرادی که در این نظام زندگی می کنند باید بدانند این انقلاب به دلیل ریخته شدن خون شهدا به وجود آمده و اگر بخواهیم قدر خون های ریخته شده را بدانیم باید دهه فجر و نظام را پشتیبانی کنیم.
کولیوند از راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به عنوان نمایش اقتدار مردمی ایران یاد کرد و ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمایش اقتدار مردمی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز مردم این همایش را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می کنند.
وی یادآورشد: باگذشت چهار دهه از عمر انقلاب ، هر روز برشکوه ، عظمت و اقتدار انقلاب با وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ،افزوده و متجلی‌تر می‌شود.
وی گفت : روز 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و روز عزای دشمنان و مستکبران است.
وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی خواهد شد.

** حضور مردم و خنثی سازی توطئه ها
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی هم در این زمینه گفت: نماد اقتدار ایران اسلامی در 40سالگی انقلاب ، راهپیمایی 22 بهمن است.
محمود بهمنی اظهارداشت: امروز مردم انقلابی ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: طمع دشمن هیچگاه از نظام جمهوری اسلامی ایران قطع نشده و نمی شود لذا باید در همه ابعاد هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال ادامه داد: مشارکت پرشور مردم در این راهپیمایی، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب است.
وی ایام‌الله دهه مبارک فجر را مناسبتی ملی و مذهبی برشمرد و راهپیمایی 22 بهمن را مهم‌ترین گردهمایی مردمی در کشور عنوان کرد.
وی بیان داشت: ورود به چهل سالگی انقلاب را باید به همه کسانی که دل در گرو رفاه و آبادانی این سرزمین داشته و در رشد و بالندگی کشور نقش داشته‌اند تبریک گفت.
وی با یادآوری خدماتی که انقلاب اسلامی به کشور و مردم داشته است، ادامه داد: مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پای‌بندی به آرمان‌های اولیه انقلاب را در مقابل دید جهانیان به نمایش می گذارند.
وی تاکید کرد: ما به وعده الهی و امام راحل (ره ) مبنی بر اینکه اگر نظام را یاری کنیم، خدا نیز ما را یاری خواهد کرد، اعتقاد راسخ داریم.

** 22 بهمن روز اثبات مردمی بودن انقلاب
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مردمی بودن انقلاب و نظام را به اثبات می رساند.
عزیز اکبریان اظهارداشت: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی حمایت و تجدید میثاق خود را با آرمان های امام و مقام معظم رهبری اعلام می کنند و تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان با این حرکت مردمی بار دیگر خنثی می شود.
وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با تقدیم خون هزاران شهید به دست آمده و با این شرایط، خیال خام دشمنان در آسیب رساندن به درخت تناور انقلاب اسلامی ره به جایی نخواهد برد.
وی خاطر نشان کرد: اگر اشکال و انتقادی در شیوه های اجرایی وجود داشته باشد با صبر و شکیبایی و حمایت مردم و همت مسئولان مرتفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند که همواره در هر شرایطی پای نظام و انقلاب ایستاده اند، اضافه کرد: باید با اتحاد و همبستگی نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده و در راه خدمت رسانی به مردم با نهایت توان تلاش کنیم.
وی تاکیدکرد: با همدلی ، وحدت و بصیرت می توان از مشکلات و تحریم ها عبور کرد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.