به گزارش ایرنا عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید یکی از واحدهای صنعتی شهرک سیمین دشت فردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن در این موقعیت زمانی جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در پیش گرفته است تا ریشه و بنیان کشور را از هم بپاشد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه تعهد و غیرت اقتصادی در استان البرز وجود دارد، گفت: باید شرایط کافی را برای پیشرفت و آبادانی مردم و سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شود.
شهبازی جمعیت سرمایه‌گذاران در البرز را رو به رشد خواند و ادامه داد: سرمایه‌گذاران و صنعتگران را از سراسر کشور و جهان در البرز پذیرا هستیم و از آنان استقبال می کنیم.
وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از صنعت و تولیدکننده داخلی اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه به شدت مخالف تمرکزگرایی هستم و مدیران و مسئولان خارج از هرگونه محدودیت می توانند به فعالان صنعت و اقتصاد کمک کنند.
استاندار البرز به همراهی و همدلی دستگاه‌های نظارتی سطح استان اشاره کرد و گفت: از حواشی دوری خواهیم کرد و سعی داریم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی به دقت نظر هرچه بالاتر اقدام می‌کنیم.
شهبازی با بیان اینکه گویش‌های مختلف زبانی، سیاسی و اجتماعی در البرز وجود دارد، تصریح کرد: با وجود این تفاوت قومی ، اتحاد و همدلی در استان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: عزم جدی خود را برای مشکلاتی که نیازمند تصمیمات کشوری است به کار گرفته‌ایم و رایزنی‌های کافی برای اقدامات ملی انجام خواهیم داد.
استاندار البرز خطاب به بانک‌ها گفت: بخشنامه‌ای به بانک‌ها ارسال خواهد شد تا در راستای ارائه تسهیلات هیچ کوتاهی صورت نگیرد و پیگیر این مسائله به شکل ویژه خواهیم بود.
شهبازی با اشاره به شرایط اقتصادی و وجود فشار بر اقشار مردم، خاطرنشان کرد: کشور ایران شرایط سخت‌تر از این را گذرانده‌اند و می‌توانیم با استفاده از منابع بسیار کشور و استفاده از نخبه‌‌ها سنگ ریزه‌ها را کنار بزنیم.
استاندار البرز با بیان اینکه ما در منطقه بی‌مثال و حکم‌فرما هستیم، اظهار امیدواری کرد: تا چند سال آینده معضلات اقتصادی را رفع خواهیم کرد و بدون شک مشکلات قشر ضعیف از بین می رود.
شهبازی در پایان سخنان خود اعلام کرد نماینده‌های دولت در استان البرز حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان خواهد داشت.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.