محمد رضا حبیبی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استفاده از ظرفیت های فرودگاه بین المللی پیام برای توسعه واردات و صادرات مغفول مانده و آنچنان که باید از آن بهره گرفته نمی شود.
عضو هیات مدیره فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: اگر مجموع صادرکنندگان و واردکنندگان با تشکیل یک انجمن به صورت جمعی فعالیت اقتصادی شان را انجام دهند ضمن کاهش هزینه ها، میزان درآمد ها در بستر این فرودگاه افزایش می یابد.
وی با اشاره به پروازهای حمل بار در این فرودگاه اظهار داشت: با افزایش تعداد این پروازها شاهد
توسعه صادرات و واردات در این مجموعه خواهیم بود.
حبیبی گفت: همچنین افزایش سطح مبادلات و فعالیت های تجاری با رونق کسب و کار و اشتغالزایی همراه بوده ضمن آنکه فرودگاه با تخفیف مناسب اقدام به نقل و انتقال کالا خواهد کرد.
وی با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای بازاریابی و بازارسازی در کشورهای مبدا خاطر نشان کرد: شرکت ها می توانند با برنامه ریزی و شناسایی بازارهای هدف جهانی ، حمل و نقل دو طرفه بار را فراهم کنند تا پروازها مقرون به صرفه باشد.
حبیبی بیان داشت: فرودگاه پیام با تمام ظرفیت این آمادگی را دارد تا برای صادرات کالاهای تولید کشور به نقاط مختلف جهان با صادر کنندگان و واردکنندگان همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشد.
بخش باری فرودگاه بین المللی پیام از دهه 70 فعالیت خود را آغاز کرده و شهریور ماه امسال نیز پروازهای مسافری به آن افزوده شد.
از ابتدای امسال تاکنون 32 پرواز باری در این فرودگاه انجام شده است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.