به گزارش ایرنا،آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندارالبرز افزود: دشمن درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کارگرفت تا نام ایران درعرصه بین الملل برده نشود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با بیداری ملت ها همراه بود و سنخ آن با انقلاب دیگر جهان فرق داشت چراکه حرکتی براساس باورهای دینی و الهی همراه با نیت خالص بوده است.
امام جمعه کرج گفت: برخلاف انقلاب های دیگری که به سمت افول پیش می رود انقلاب اسلامی هرگز این گونه نشد و هرسال سرافراز تر از قبل پیش رفت.
وی اضافه کرد: دشمنان فشار برمردم را دردستور خود قرارداده اند بنابراین لازم است مدیران و مسئولان در نحوه عملکرد به نفع دشمن عمل نکنند یعنی خدمات دهی به مردم به گونه ای باشد که امید را درآنها گسترش دهد.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: باید با تمام قوا وارد عرصه خدمتگزاری شد و قابلیت های البرز فراوان است بطوریکه در تمام عرصه ها پشتوانه علمی و پژوهشی آن فرصتی مغتنم به شمارمی رود.
امام جمعه کرج افزود: صنعت ، جوانان توانمند البرز، خانواده های شهدا پشتوانه های این استان هستند که باید مساله اشتغال و تولید را درآن جدی گرفت.
آیت الله حسینی همدانی گفت: با گذشت 9 ماه از سال باید بررسی داشت که چه اقداماتی برای بهره بردن از تولیدات داخلی باید ازسوی دستگاه های اجرایی صورت گیرد.
وی از استاندارجدید خواست تا گزارشی از عملکرددولت دراین استان را به مردم ارایه دهد.
امام جمعه کرج خطاب به استاندار جدید البرز گفت: قابلیت های بومی و انقلابی بدون حب و بعض، دخالت جناحی دیده شود.
وی افزود: وعده ای که توان عمل آن را نیست ازسوی مسئولان داده نشود و با جلو گیری از مفاسد و رانت خوران برای توسعه هرچه بیشتر البرز فعالیت ها ی ویژه صورت گیرد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مسئولان انتقادات را بشنوند و تازمانی که مسولان درمسیر خدمت به مردم و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی باشند خدمتگزارآنان خوهم بود.
وی درپایان از زحمات محمد علی نجفی استاندار سابق البرز قدردانی کرد.
دراین آیین عزیزالله شهبازی به عنوان استاندار البرز معرفی شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.