به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه درستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به دنبال آن بودند که انقلاب اسلامی چهل ساله نشود و در 2سال اخیر تحرکات جدی دراین زمینه داشتند.
وی ادامه داد: همچنین دشمنان ین تلاش می کردند تا کمبودها را به ولایت فقیه ربط داده و این نظریه که غالب شیعی توان اداره جامعه را ندارد را گسترش دهند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان با القاء برخی از مسایل به دنبال خراب کردن گذشته انقلاب اسلامی و گسترش ناامیدی درآینده کشور بودند.
وی گفت: درطول تاریخ پر افتخار پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم که به رغم هجمه های سنگین دشمنان، رویش های انقلاب در نقاط مختلف جهان سرزد.
امام جمعه کرج اضافه کرد: حرکت های رو به جلوی انقلاب، پیشرفت های فناوری ، علمی ، مهندسی ،ژنتیک ، زیست فناور که از 35 تا 40 موضوع زیست فناور جهان چهار مورد آن درایران است از جمله موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کرد و دشمن در تلاش برای بد جلوه دادن عملکرد مسئولان در حوزه اقتصادی است.
آیت الله حسینی همدانی افزود: درحالی که مشکلات اقتصادی امروز جامعه نیز زاییده توطئه های دشمنان نظام اسلامی است و دشمنان درتلاش هستند تا با تحریف منفی انقلاب اسلامی و تحریف مثبت طاغوت که درمسیر توسعه بوده به اهداف خود برسند.
وی خاطرنشان کرد: دراین مسیر درفضای مجازی از خاندان پهلوی مطالبی مطالبی به شکلی بیان می کنند که جوانان به خاطر کمبود اطلاعات و مطالعه تحت تاثیر قرار گیرند.
امام جمعه کرج گفت: دشمن با روش هایی که دارد در تلاش برای کاهش اعتماد مردم به نظام و مسئولان است و دراین زمینه نگاه ویژه به کمبود ها است.
وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی 2 موضوع مهم را اولویت قرار داده که نخست مهار انقلاب و تاثیرگذاری جهانی آن و دوم تغییر انقلاب که باید تدابیر و تمهیدات لازم را پیش بینی کرد.
امام جمعه کرج گفت: امروز باید برای مخاطبان دستاوردهای انقلاب را بیان کرده و با برگزاری برنامه های متنوع ،جمعیت خاکستری که دشمن روی آنها برنامه ریزی می کند جذب کنیم.
وی ادامه داد: طرح ها و برنامه ها باید به سمت جذب مخاطب جدید باشد و برنامه های 22 بهمن نباید جلسات دولتی باشد بلکه رویکرد مردمی کما فی سابق در پیش گیرد.
آیت الله حسینی همدانی یاد آورشد: نوآوری و مردمی عمل کردن در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه استفاده از فضای مجازی از موضوعات مهمی است که باید مد نظر قرار داده شود.
وی خطاب به مسئولان و مدیران حاضر در نشست گفت: باید بازتاب فعالیت ها و عملکرد دستگاه های اجرایی به بهترین شکل ممکن دراختیار مردم قرار گیرد .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.