معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: بر اساس تاکید استاندار، نظارت بیشتر بر کالاهای اساسی و معیشتی سبد خانوار برای جلوگیری از افزایش قیمت در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

به‌گزارش ایلنا، عباد الله کامکار با بیان این مطلب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز، اظهار داشت: مهمترین ماموریت این کارگروه برای مقابله با افزایش قیمت ها است.

وی افزود: براساس تاکیدی که استاندار نیز داشت در این ایام نظارت بر روی قیمت کالاهای معیشتی که بیشترین سهم را در سبد هزینه ای خانوار دارند، متمرکز خواهیم شد و به هیچ وجه افزایش قیمت را نمی‌پذیریم و قیمت ها باید مصوب ستاد تنظیم بازار کشور باشد.

IMG_20181213_084758_712

معاون استاندار تصریح کرد: به ناظرین ماموریت داده شده تا با بازدید میدانی از سطح شهر بر قیمت اقلام ضروری مورد نیاز نظارت کنند.  

وی گفت: باید کنترل مستمری بر بازار وجود داشته باشد و همواره کالای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در دسترس باشد و بر اساس ماموریتی که با ناظرین داده شده هم از تولید کنندگان و عرضه کنندگان بازرسی کنند و قیمت های ستاد تنظیم بازار ملاک عمل قرار گیرد. 

وی افزود: این اطمینان به شهروندان خواهیم داد ستاد تنظیم بازار استان با جدیت بیشتر از سوء استفاده متخلفین برای عدم عرضه کالا و عدم رعایت قیمت اقدام خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه سازمان صمت در خصوص وضعیت قیمت تمام شده شیر خام و قیمت مصرف کننده محصولات لبنی، سازمان جهاد کشاورزی در خصوص وضعیت تامین و توزیع کالای اساسی و سازمان صمت در خصوص قیمت مصوب مصرف کننده مرغ گرم و منجمد گزارشی را ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.