به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در چند روز گذشته شرایط عرضه و تقاضا کالا به نسبت اوایل مهر سالجاری به سمت تعادل و ثبات حرکت کرده است.
وی با بیان اینکه، اکنون کمتر از اوایل مهر سال جاری شاهد خرید بیش از حد نیاز کالا از سوی مردم هستیم، گفت: جو روانی افزایش قیمت کالا در بازار استان سمنان شکسته شده است.
عسگری ادامه داد: نظارت بر نحوه عرضه کالا و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار باید علاوه براین شرایط حساس در تمام مقاطع سال ادامه یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان اضافه کرد: اکنون کالاهای اساسی نیاز مردم در بازار به اندازه کافی در بازار موجود است و برای تثبیت تعادل در قیمت ها ،آحاد جامعه از خرید بیش از حد نیاز و مصرف خود جلوگیری کنند.
وی تصریح کرد: تمامی نهادهای اجرایی و دستگاه های انتظامی و قضائی برای جلوگیری از احتکار کالا از سوی اصناف و مبارزه با گران فروشی بسیج شده اند و به هیچ عنوان اجازه افزایش بی رویه کالا در استان سمنان داده نمی شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست بر تشدید کنترل و نظارت های بازرسان بر بازار تاکید و در زمینه درج قیمت ها نظارت و برخورد با متخلفان تدابیری اتخاذ شد.
بیش از 50 هزار واحد صنفی در استان سمنان فعالیت می کنند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.