به گزارش ایرنا، سالار قاسمی عصر روز دوشنبه در نشست با ستاد مردمی و حامیان دولت دکتر روحانی درالبرز، افزود: در انتخابات آینده مردم مشارکت منطقی خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات مختلفی که در کشور برگزار می شود همواره حضوری فعال داشته اند، یادآورشد: دشمنان به دنبال نفاق در جامعه هستند اما مردم با هوشیاری و بلوغی که پیدا کرده اند این توطئه را خنثی می کنند.
وی تصریح کرد: در انتخابات 98 مردم دیگر به جریانات سیاسی رای نخواهند داد بلکه به کارآمدی افراد رای می دهند.
قاسمی با بیان اینکه کشور نیاز به افراد قدرتمند سیاسی دارد، ادامه داد: پیام مردم ایران برای انتخابات سال 1400 روشن است.
وی بیان داشت: فرهگیان در برگزاری انتخابات و حضور مردم درپای صندوق های رای همیشه نقش پررنگی داشته اند.
وی در ادامه به توفیقات دولت تدبیر و امید پرداخت و افزود: اگر دولت در برجام به دستاوردهای بزرگی دست نیافته بود، آمریکا از آن خروج پیدا نمی کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت : مردم به خوبی موانع اجرایی کار در جامعه را می شناسند و درک بالایی در این زمینه دارند لذا در انتخابات آینده با تحقیق وارد میدان انتخابات می شوند.
قاسمی افزود: فرهنگیان در امید بخشی به مردم رسالت مهمی را بر دوش دارند و در این شرایط حساس اقتصادی و تحریمی کشور نیاز به تقویت وحدت دارد.
وی تاکید کرد: نقدها را باید پذیرفت و با برنامه کاری و همدلی برای رفع مشکلات اقدام کرد.
علی طاهری خلوص مسئول ستاد انتخابات مردمی و حامیان دولت دکتر روحانی در استان البرز گفت: ماموریت این ستاد در انتخابات حضور پر شور و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود که خوشبختانه این کار انجام شد.
وی موفقیت البرز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را مرهون زحمات نیروهای خوش فکر ، خلاق و همدل دانست و یادآورشد: بانک اطلاعاتی مردمی وفعالین ویژه انتخابات در البرز موجود می باشد و هر زمان که مسئولان نیاز داشته باشند آماده بهره برداری است.
طاهری خلوص بیان داشت: وظیفه ما حمایت از دولت و نظام است که این کار با شفافیت در البرز انجام می شود و به همین دلیل است که از حمایت مردم برخوردار هستیم.
در این نشست اعضای ستاد مردمی و حامیان دولت دکتر روحانی در استان البرز به بیان دیدگاه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی خود در بخش های مختلف پرداختند و خواستار تقویت موج همدلی و تعامل در ایران کوچک شدند.
استان البرز450 هزار دانش آموز و حدود 25 هزار معلم دارد.
2819 / 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.