رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای کاندیداتوری در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا که به انگلیس سفر کرده است و در آنجا با اعتراضات گسترده مردمی مواجه شده، بدون توجه به ابراز انزجار مردم، درباره حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2020 و پیروزی اش در این انتخابات سخن گفته است.

وی در مصاحبه با  «پیرس مورگان» روزنامه‌ نگار «میل آن ساندی» از تمایلش برای کاندیداتوری برای انتخابات 2020 خبر داد و گفت که همه مردم کاندیداتوری او را می خواهند و اینکه او هیچ دموکراتی را نمی‌ شناسد که بتواند او را شکست دهد.

او افزود: «هیچ دموکراتی نیست که بتواند مرا شکست دهد. من همه آنها را می‌ شناسم. آنها هیچ کاندیدای خوبی ندارند.»

این مصاحبه طی سفر ترامپ به انگلیس، و به عنوان بخشی از سفر او به اروپا انجام شده است. 

او در ابتدای سفرش به بروکسل پایتخت بلژیک رفت و در اجلاس ناتو شرکت کرد. او در آنجا این اتحاد قدیمی چند دهه ای را زیر سوال برد و سپس به انگلیس رفت و در آنجا هم در مصاحبه مطبوعاتی با روزنامه سان، به ترزا می نخست وزیر این کشور تاخت.

ترامپ در مصاحبه با میل آن ساندی، در پاسخ به اینکه آیا در دیدار با ملکه انگلیس درباره برگزیت صحبت کرده یا خیر، گفت: «بله. او گفت که این یک مشکل بسیار پیچیده است و حق دارد. گمان می‌ کنم هیچکس نمی‌ دانست که این مساله چقدر سخت می‌ شود. همه فکر می‌ کردند خیلی ساده باشد، می‌ مانیم یا نمی‌ مانیم یا اینکه بگذارید ببینیم چه می‌ شود!

او درباره ملکه انگلیس گفت: «او زن فوق‌العاده‌ ای است. او خیلی باهوش است و خیلی زیبا. وقتی می‌ گویم زیبا منظورم زیبایی درونی و بیرونی است. او زن زیبایی است.»

رئیس‌ جمهور آمریکا قرار است دوشنبه در فنلاند با ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه دیدار کند.

او در انگلیس و اسکاتلند با تظاهرات گسترده مردمی روبه رو شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.