به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی پور روز پنجشنبه در آیین تجلیل از عکاس گیلانی ویژه رئیس جمهوری و جمعی از عکاسان استان گیلان در رشت اظهار کرد:در هر بخشی از کار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اگر چنین تفکری داشته باشیم، مطمئنا در توسعه نقصانی ایجاد می شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه ها در جامعه افزود: دغدغه همه ما از جمله فعالان در رسانه و بخش های مختلف عکاسی خبری ، توسعه کشور و استان می باشد که برای رسیدن به این هدف الزاماتی نیاز است.
احمدی پور با تاکید بر این مطلب که همه ما بایستی چارچوب و قواعدی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: آموزش ها و عمل ما بایستی با هم منطبق باشد به عبارتی اگر آموخته هایمان با رفتار و عمل ما متفاوت باشد مطمئنا اثر گذار نخواهد بود.
وی با بیان این که در نوشته ها و حرفه هایمان بایستی به مقدورات و زمان توجه داشته باشیم، تصریح کرد: در موضوع برجام یک بار می توان نسبت به کارهایی که انجام شده نقد داشته باشیم ، یک بار هم می توانیم بگوییم مشکل با توجه به مقدورات اینگونه بوده که بایستی مرتفع شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انتخابات بیان داشت: رسانه ها در بخش های مختلف نقش محوری و بیشترین تاثیر را در انتخابات داشتند که جای قدردانی دارد.
وی با بیان نقش رسانه ها در ایجاد رقابت همراه با اخلاق خاطر نشان کرد: رسانه ها در ایجاد رقابت و شور در مردم به خوبی نقش آفرینی کردند به طوری که در هیچ دوره ای به اندازه انتخابات گذشته ریاست جمهوری حضور پرشور جوانان را در صف های طولانی رای نداشتیم.
احمدی پور با یادآوری مشارکت بالای مردم گیلان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در هیچ یک از شهرستان استان آرای دکتر روحانی از رقیبش کمتر نبود و گیلان بعد از استان های سیستان و بلوچستان و کردستان بیشترین رای را به روحانی دادند.
وی در ادامه سخنانش ،با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای اظهار کرد: می توانیم در قالب چنین مراسم هایی که برگزارکنندگان آن سازمان های مردم نهاد باشند، حداقل ماهانه یک برنامه داشته باشیم که البته بخش پشتیبانی از این مراسم را تقبل می کنیم.
احمدی پور با بیان این که ما باید به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی باشیم و این مهم نیز با ایجاد یاس و ناامیدی محقق نمی شود، افزود: مشارکت در جامعه ایرانی کم است به طوری که مشارکت ما حدود 30 درصد گزارش می شود که بخشی مربوط به شرایط جامعه و بخشی دیگر نبود امکانات است که می توان فضاهایی را ایجاد کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از عکاسان خبری در ثبت لحظه ها خاطر نشان کرد: عکاسان خبری در پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در ثبت صحنه ها به خوبی نقش آفرینی کردند.
آیین تجلیل از عکاسان خبری گیلان و محمدعلی برنو عکاس گیلانی ویژه رئیس جمهوری و دارنده کسب نشان طلای جشنواره عکس px3فرانسه امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات بانک ملی در رشت برگزار شد.
مجتبی محمدی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان نیز در این مراسم تجلیل شد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.