دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دراین مدت 13 هزارو 987تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی استان برقرار شد.
به گفته وی، هفته گذشته 306مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و یک هزارو 750ماموریت به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی انجام شد.
بابایی خاطرنشان کرد: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس البرزیک هزارو 136نفربود و یک هزار و 13 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
این مسئول اظهارداشت: هفته گذشته 29 نفر در البرز براثر استنشاق گازمنواکسید کربن مسموم شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.
وی ادامه داد: در این مدت 2 نفر نیز جان خود را در اثر گاز گرفتگی از دست دادند.
بابایی از مردم خواست،با رعایت نکات ایمنی در راه اندازی وسایل گرمایشی نهایت دقت را به کار ببرند تا از بروز حوادث ناخوشایند و گاه جبران ناپذیر جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد:با کاهش تدریجی دما، شاهد افزایش تدریجی میزان آلاینده ها و پدیده وارونگی جوی در استان بودیم که شهروندان باید به آن توجه کنند.
این مسئول از مردم به ویژه بیماران قلبی- تنفسی، کودکان، سالمندان خواست در روزهایی که هوای استان آلوده است از تردد غیر ضروری در محیط های باز خودداری کنند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.