فرماندار رامهرمز جزئیات مسمومیت حدود 171 نفر از روستاییان بخش ابوالفارس را تشریح کرد.

عبدالرضا احسانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: از صبح روز شنبه تاکنون تعدادی از اهالی 4 دهستان ابوالفارس رامهرمز به مراکز درمانی با علائم مسمومیت مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: مراجعات اخیر بیشتر مربوط به بزرگسالان است چون بدن کودکان مقاومت کمتری دارد و زودتر علائم مسمومیت را بروز می دهد.

احسانی نیا درباره مسمومیت اهالی روستاهای مذکور به دلیل استفاده از آب آلوده یادآور شد: روز سه‌شنبه هفته گذشته 5 تیرماه آب این منطقه به مدت یک روز قطع شد و اهالی این چهار روستا در این مدت از آب چشمه استفاده کردند و روز چهارشنبه آب لوله کشی آنها وصل شد ولی مشکل مسمومیت مردم این منطقه روز جمعه بروز کرد.

وی اظهار داشت: پس از بروز این مشکل کارکنان آبفای روستایی و بهداشت شهرستان رامهرمز در محل حاضر شدند و شبکه توزیع، انتقال و مخازن مورد آزمایش قرار گرفت ولی نمی شود به طور قاطع گفت علت اصلی این مسمومیت استفاده از آب چشمه بوده است.

فرماندار رامهرمز ادامه داد: نتایج نهایی علت مسمومیت اهالی منطقه به احتمال زیاد تا فردا اعلام خواهد شد.

 بر اساس آخرین اعلام روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تعداد 171 نفر از اهالی روستای ابوالفارس شهرستان رامهرمز به مرکز درمانی مراجعه کردند که هم اکنون تعداد 94 نفر در بیمارستان های سینا ،کرمی، نفت و ابوذر اهواز بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.