مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 214 نفر از ساکنان منطقه کاکرود رودسر توسط پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشک معاینه و 15 خانوار مشاوره روانشناسی شدند و برای 30 خانوار نیز آموزش بهداشت محیط توسط کارشناسان حاضر انجام شد.
وی اظهار داشت:طبق تجویز پزشکان 30 میلیون ریال داروی رایگان در اختیار بیماران منطقه قرار گرفت و 20 کیف و نوشت افزار نیز به کودکان کم برخوردار منطقه اهداء شده است.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، در راستای اجرای طرح نیابت و سرکشی از سالمندان و خانواده های معظم شهدا با چهار خانواده شهید کاکرود نیز دیدار و از آنان دلجویی شد.
روستای کاکرود از توابع شهرستان رودسر، خردادماه امسال دچار سیل شد.

** رزمایش مهار انفجار گاز در آستارا اجرا شد
رزمایش مهار انفجار و آتش سوزی با مشارکت اداره گاز و اعضای ستاد مدیریت بحران آستارا به منظور ارزیابی توان مدیریت حوادث در ایستگاه تقلیل فشار گاز بخش لوندویل این شهرستان اجرا شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره گاز آستارا روز یکشنبه در تشریح این رزمایش گفت: این کار با دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع انفجار فرضی آغاز شد و نیروهای امداد 194 اداره گاز، به سرعت در محل حادثه حضور یافته و بعد از بستن شیرهای گاز ورودی به ایستگاه، به مصدومان امدادرسانی کردند.
محمدرضا صدقکار افزود: اطلاع رسانی به شهرهای معین جهت امدادرسانی، مشارکت نیروهای بسیجی و هلال احمر، انتقال مصدومان به بیمارستان، تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران، گردآوری اطلاعات و برقراری مجدد جریان گاز از بخش های مختلف این رزمایش بود.
صدقکار گفت: پنج جایگاه سوخت سی ان جی و 23 واحد صنعتی کوچک و بزرگ تحت پوشش اداره گاز آستاراست و در صورت کاهش فشار گاز در فصول سرد سال و مواقع بحران، جریان گاز جایگاه های سی ان جی و واحدهای صنعتی را برای تامین گاز مشترکان خانگی قطع خواهیم کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و برای گازرسانی به 34 هزار مشترک آن، 401 هزار و 260 متر لوله گذاری و 15 هزار و 538 عدد علمک نصب شده است.
7105 / 7124 /7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.