به گزارش ایرنا، سید حسین دهدشتی عصر دوشنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز افزود: این منطقه در کنار کلانشهر کرج و نزدیکی پایتخت، ظرفیت خوبی است که در سه دهه اخیر از آن غلفت شده بود اما اکنون مورد توجه قرار گرفته که نتیجه آن تغییرات محسوس و امیدوار کننده است.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به ظرفیت های بالای منطقه ویژه اقتصادی پیام، سرمایه گذاران زیادی از آن استقبال کرده اند که آثار آن را نیز در جامعه می بینیم.
دهدشتی گفت: قابلیت و ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام که امروز شاهد مسافربری شدن آن نیز هستیم موجب شده تا اراده محکمی در وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات که معین استان البرز نیز است با هدف برداشتن قدم های بزرگ برای توسعه و ادامه سرمایه گذاری ها ایجاد شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز در این بازدید گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام به یک مکان کارگاهی تبدیل شده که سرمایه گذاران زیادی در آن حضور پیدا کرده و این نوید را می دهیم که این منطقه تبدیل به موتور محرکه و توسعه استان شود.
عزیز الله شهبازی افزود: مسافربری شدن فرودگاه پیام در کنار دیگر مزیت های آن موجب شده تا در دل مردم منطقه امیدی برای توسعه ایجاد شود.
وی اضافه کرد: وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات و در استان تعامل های خوبی در خصوص این منطقه وجود دارد، که امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر بتوان گام های اساسی و بلند تری برای توسعه استان و کشور برداشت.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز وابسته به وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات سال 71 راه اندازی شده است.
فرودگاه پیام قطب دیگر این مجموعه است که در سال های گذشته خدمات باری وآموزشی ارائه می داد و با همت دولت تدبیر و امید ، بخش مسافری آن فعال شده است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.