به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمد علی نجفی روز دوشنبه در دیداربا رئیس شورای شهر و شهردار منتخب کرج افزود: کلانشهر کرج از اهمیت بالایی در سطح کشور برخوردار است و جای خرسندی دارد که اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار به اجماع رسیدند.
وی گفت: طولانی شدن انتخاب شهردار کرج ، شهروندان را نگران کرد لیکن از انتخاب شورا حمایت می کنیم.
استاندار البرز با بیان اینکه دولت نیز با اشراف به اهمیت کرج، نگاه مثبتی به حل مشکلات این کلانشهر دارد، افزود: باید برنامه محور و هدفمند برای رشد و توسعه شهر کرج و بویژه ارتقا خدمات حمل و نقل اقدام کرد.
وی افزود: مردم کرج بسیار هوشمند و منسجم هستند و با درک صحیحی از مسائل جاری، کیفیت خدمات رسانی را بخوبی مد نظر داشته و روند امور را دنبال می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های استاندار البرز از این شورا با بیان اینکه باید امید را در شهر تزریق کنیم، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر می تواند در سایه تعامل و هم افزایی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
عباس زارع گفت: اکنون تمام اعضای شورا با همراهی و همدلی درصدد تحقق اهداف و برنامه های توسعه همه جانبه کلانشهر کرج هستند.
شهردارمنتخب کرج نیز در ادامه با بیان اینکه برنامه محور عمل خواهیم کرد، افزود: مطالعات خوبی صورت گرفته و با احصا نقاط ضعف و قدرت کرج بدنبال تحقق طرح ها و برنامه ها هستیم.
علی اصغر کمالی زاده اضافه کرد: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج ارائه بهترین خدمات به مردم این کلانشهر است و در این راستا با گام هایی استوار و در سایه تعامل با مجموعه استان حرکت می کنیم.
به دنبال استعفای اصغر نصیری شهردار کرج در اواخر فروردین ماه امسال ، روند انتخاب شهردار این کلانشهر طولانی شد که سرانجام هفته گذشته با انتخاب و معرفی نصیری پرونده این موضوع تا حدودی بسته شد هرچند که هنوز وزارت کشور نظر نهایی نداده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.