یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر اعضای این کارگروه در حوزه معاونت عمرانی استانداری برگزار و ۵ طرح تولیدی، خدماتی و رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی در خصوص مصوبات جلسه مذکور اظهار داشت: در این جلسه 5 طرح تولیدی، خدماتی و رفاهی و غیره مطرح و با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده از سوی دبیرخانه کارگروه؛ با 4 طرح که از نظر طی مراحل قانونی و کارشناسی واجد صلاحیت اجرا شناخته شدند، موافقت شد و بررسی یک طرح به منظور کارشناسی بیشتر و رعایت موارد زیست محیطی و دیگر الزامات قانونی به جلسات آتی محول شد.

وی افزود: در این نشست عرصه های - 9 گانه کوهسار (مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری، درخواست تعاونی ایثار) روستای آتشگاه ، درخواست شهرداری هشتگرد (شرکت گلنوش، درخواست فرمانداری ساوجبلاغ ) احداث گلخانه ، تکمیل بحث بنای کارگری و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص طرح های مصوب شده در این جلسه تصریح کرد: اجرای طرح تولید انواع کمپوت و کنسرو به مساحت 24 هزار و 296 مترمربع با توجه به پروانه صادره ، با درخواست مذکور موافقت گردید و مقرر شد قبل از جلسه کارگروه، سایت پلان (جانمایی بناهای مورد درخواست) به تأیید جهاد کشاورزی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای (به جهت نحوه دسترسی از اتوبان) برسد.

همچنین موضوع درخواست تغییر کاربری شرکت گلنوش مبنی بر اجرای طرح تولید انواع کمپوت و کنسرو و ... مطرح و با توجه به موافقت اعضای کارگروه مقرر شد مراتب جهت ادامه اقدامات، تعیین کاربری  به کارگروه و شورای برنامه ریزی ارجاع گردد.

ارتقائی گفت: با اجرای طرح گلخانه گل و گیاه به مساحت 2 مترمربع موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.