فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با باغ تالارهای متخلف و فاقد مجوز برخورد قاطع و قانونی می شود.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان از اجرای طرح نظارت بر باغ تالارهای استان با استفاده از 20 تیم عملیاتی ویژه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تعداد 112 باغ تالار مورد بازدید قرار گرفته و تذکرات و آموزش های لازم در خصوص نحوه فعالیت این اماکن به متصدیان و مدیران آنها داده شد.

وی افزود: در این بازدیدها برای ده باغ تالار که فاقد استانداردهای لازم بودند اخطاریه پلمپ صادر شد و با دستور دادستان کرج دو باغ تالار متخلف که شئونات دینی و اخلاقی را رعایت نکرده بودند نیز به مدت سه ماه پلمپ شدند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: بازدید از اصناف، باغ تالارها و سایر اماکن عمومی از جمله وظایف پلیس است که در همین راستا مأموران پلیس اماکن استان به صورت محسوس و نامحسوس و مستمر این بازدیدها را انجام می دهند تا فضای امن و آرامی برای کسب و کار البرز نشینان فراهم شده و حقوق شهروندان نیز به درستی رعایت شود.

سردار محمدیان بیان کرد: برخی از باغ تالارداران با اخذ مبالغ سنگین از میزبان اقدام به برگزاری مراسم خارج از شئونات اسلامی و ارائه برخی خدمات غیرمتعارف می کنند که موجبات نارضایتی اهالی منطقه و حتی خود شرکت کنندگان را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان بر لزوم کسب مجوز از مراجعی نظیر شهرداری، جهاد کشاورزی، پلیس اماکن و ... تاکید کرد و گفت: در صورت عدم احراز این صلاحیت ها، باغ تالارهای فاقد مجوز پلمب و در صورت ادامه فعالیت با مالکان آنها برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.