معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: 15 درخواست در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی در پایان جلسه"کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی" استان البرز با اعلام گزارش کار این نشست، گفت: این جلسه برای رسیدگی به 15 دستور کار تشکیل شده بود که 3 دستور کار به علت نواقص پرونده ای و مغایرت های قانونی مورد موافقت اعضای کارگروه قرار نگرفت و 9 مورد دیگر شامل درخواست های اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح های تولیدی، صنعتی و خدماتی و غیره در مورد موافقت اعضای کارگروه قرار گرفت و تصویب شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد در خصوص 3 مورد از طرح ها که خارج از حریم شهرها قرار داشت، ضمن بازدید از محل در فرمانداری تصمیم گیری در خصوص آنها صورت پذیرد. 

ارتقایی تصریح کرد: در این نشست درخواست‌های شهرداری‌های مشکین دشت و چهارباغ و فرمانداری‌های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد، شهرداری گرمدره و جهاد کشاورزی شهرستان کرج مبنی بر طرح درخواست ها و پرونده های اجرا شده با موضوع انبار در حریم  مورد بررسی قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: طرح تخریب و بازسازی دیوار و بنا، فنس کشی پیرامون یک ملک، احداث انبار به مساحت 30 مترمربع جهت کار زنبورداری، فنس کشی، سوله انبار محصولات کشاورزی و اتاق نگهبانی و دیوارکشی، احداث گلخانه به مساحت 3 هزار و 650 مترمربع، بنای نگهبانی و اتاق کارگری و انباری و دفتر کار و سردخانه و اتاق بسته بندی به مساحت 74 مترمربع و استخر ذخیره آب 183 مترمکعب و دیوارکشی پیرامون ملک به صورت پایه و نرده ، احداث گلخانه سبزی و صیفی جات به مساحت 12 هزار و 144 مترمربع، احداث بنای کارگری و استخر ذخیره آب و دیوارکشی و..از جمله مصوبات این کارگروه بود‌.

شایان ذکر است امروز ، جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران عضو کارگروه برگزار شد.

در ادامه نبز جلسه کمیسیون ماده 5 با حضور اعضا برگزار شد و پرونده هایی مربوط به شهرهای فردیس و نظرآباد و اشتهارد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.