معاون استاندار البرز گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، ثبات بازار به معنی واقعی است و در این راستا، تولیدکنندگان نباید کوتاهی کنند و در استانداردسازی محصولاتی چون خودرو، جدی باشند و از استقبال مردم برای خرید این کالاها به عنوان فرصت استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبادالله کامکار امروز در پنجمین همایش اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مستقر در استان البرز، گفت: در سال‌های دور، واژه‌هایی چون ایجاد بازار فروش بعد از تولید، جزو شعارهای آن زمان بود چراکه کالای تولیدی با پول مصرف‌کننده پرداخت می‌شود و خریدار به نوعی در جایگاه تشویق‌کننده تولیدکنندگان قرار دارد.

وی افزود: رعایت اخلاق‌ در حقوق مصرف‌کننده، حائز اهمیت است و فراموش نکنیم محور اصلی، مصرف‌کننده است چراکه تولید کننده نیز به نوعی در همین جایگاه قرار می‌گیرد.

کامکار تاکید کرد: امیدوارم شرایط فعلی، پایدار نماند چراکه اجحاف در حق یکدیگر است و اگر این رویه ادامه داشته باشد، دعای خیر بدرقه راه نخواهد بود.

وی با اشاره به بخش صادرات استانی گفت: صنعتگرانی که در این بخش مهم فعالیت دارند، همیشه حرف اول را می‌زنند و نوع بسته‌بندی مناسب، رعایت کیفیت کالای تولیدی از جمله مواردی است که باید دنبال شود.

کامکار گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، ثبات بازار به معنی واقعی است و در این راستا نیز تولیدکنندگان نیز باید در کار خود کوتاهی نکنند و در استانداردسازی محصولاتی چون خودرو، جدی باشند و از استقبال مردم برای خرید این کالاها به عنوان فرصت استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز، اذعان داشت: تمام تلاش‌مان این است که مشکل تولیدکنندگان حل شود و همه دغدغه مسئولان ایجاد اشتغال جوانان در واحد صنفی و کارخانه است و آنچه از دست‌مان برمی‌آید دریغ نکرده و مسایل استانی را در استان حل و فصل می‌کنیم.

وی به مجموعه شیخ‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: میلیاردها تومان پول مردم در این مجموعه هزینه شده که در فضای تولیدی وسیع، متضرر شدند در صورتی که نیازمند واحدهای صنفی، تولیدی و ایجاد اشتغال هستیم.

کامکار به جایگاه مهم اقتصادی استان البرز که نیازمند توجه است، اشاره کرد و گفت: مشکلات زیبادشت نیز به عنوان مجموعه‌ تولیدی، حائز اهمیت بود که با مدیریت استانداری، راه‌اندازی واحدهای تولیدی این مجموعه، دنبال شد.

معاون استاندار البرز افزود: تبدیل واحدهای صنفی پیام ماهدشت به شهرک صنفی نیز از مواردی بود که برای مجموعه اقتصادی پیام، پیگیری و رفع موانع شد.

وی به برگزاری 181 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، اشاره کرد و یادآور شد: موانعی که میلیاردها تومان از پول مردم را بلاتکلیف کرده در این جلسات مطرح و بیش از هزار پرونده بررسی شد.

معاون استانداری گفت: بیش از هزار و 440 میلیارد تومان در جمع رونق و پرداخت مستقیم تسهیلات در سال گذشته تزریق واحدهای تولیدی شده که در اشتغالزایی جوانان و رشد کسب و کار و تولید، هزینه شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.