به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در این بازدید که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد، با بیان اینکه واژه آتش نشانی مترادف با ایثارگری است، اظهار داشت: جوانمردان زیادی در ایران اسلامی هستند که در راه خدمت به مردم وحفاظت از جان ومال مردم ، خود را فدا می کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط بحرانی، دست نیاز به سمت آتش نشانان می رود، تاکید کرد: حضور آتش نشانان در حادثه ها برای مردم آرامبخش است.
امام جمعه فردیس با اشاره به حساسیت شغل آتش نشانی، گفت: آتش نشانان سپر بلای مردم می شوند و هرکجا که بحرانی باشد، خود را سپر قرار می دهند تا آسیبی به آنها نرسد.
ایمانی افزود: یک آتش نشان می بایست از سلامت روانی و توانایی و استقامت بالایی در کار خود برخوردار باشد تا بتواند به ماموریت و وظیفه خود بپردازد.
وی با بیان اینکه مدیریت آتش نشانی فردیس مجموعه ای نوپا است، اظهار داشت: مجموعه خدمتگزاران مدیریت شهری توانسته اند پایه های شهر فردیس را به درستی به ثبات برسانند و این موضوع یک نقطه قوت برای شهر به شمار می رود.

**نوآوری در خدمات رسانی از جنبه های مثبت آتش نشانی فردیس است
شهردار فردیس گفت: نوآوری در خدمات رسانی از جمله اقدامات مثبت حوزه آتش نشانی فردیس است.
منوچهر غفاری در بازدید از ایستگاه های آتش نشانی افزود: آتش نشانان در شرایط سخت برای حفظ جان و مال مردم جانفشانی می کنند.
وی یکی از اقدامات بزرگ آتش نشانی فردیس را خود کفایی و نوآوری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان اعلام کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی فردیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند و مدیریت مطلوبی برای انجام اقدامات پیشگیرانه از حوادث احتمالی دارند.
شهردار فردیس با بیان اینکه حقوق و مزایای پرسنل آتش نشانی متناسب با خدماتشان نیست، افزود: آتش نشانان برای نجات مردم جان خود را به خطر می اندازند و در شرایط سخت کار می کنند که این موضوع بر لزوم توجه ویژه به این قشر تاکید دارد، لذا توجه به مسائل مالی پرسنل آتش نشانی در دستور کار بوده و شورای اسلامی شهر نیز بر این موضوع تاکید دارند.
وی افزود: در صدد هستیم که با همکاری افراد کار آزموده مجموعه آتش نشانی، در زمینه شناسایی نقاط حادثه خیز و پیشگیری از حوادث احتمالی این شهر گام برداریم.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.