به گزارش ایرنا،محمد علی نجفی روز چهارشنبه در کارگروه ساماندهی جوانان استان البرز افزود: امروز به دنبال کارخانه هایی نیستیم که دود از لوله هایشان بالا برود، بلکه باید از فناوری نوین برای اشتغال بهره گرفت.
وی اضافه کرد: هر مقدار استارت آپ ها را فعال کنیم اشتغال زایی به خصوص در بخش جوانان افزایش خواهد یافت.
استاندار البرز افزود: صندوق کارآفرینی امید در اعطای وام اشتغال زایی به جوانان باید همراهی بیشتری کند.
وی ادامه داد: دولت تمام امکانات را برای توسعه اشتغال بویژه در بخش استارت آپ ها فراهم کرده، تسهیلات رونق تولید در استان از مرز یک هزار و 400 میلیارد تومان گذشته است.
استاندار البرز اظهار داشت: اشتغال خانگی و روستایی دیگر بخش هایی است که در استان به صورت جدی در حال پیگیری آن هستیم، فرصت های اشتغال زایی در البرز بسیار بالا است و باید بتوانیم با سعه صدر و تلاش بیشتر دوران پیش روی را نیز با موفقیت پشت سربگذرانیم.
نجفی گفت: ظرفیت هایی مانند صنایع دستی و مراکز دانشگاهی در البرز وجود دارد، اغلب دانشجویان بومی بوده و در کنار دانشجویان غیر بومی می توانند با فعالیت در قالب استارت آپ ها به ایجاد اشتغال در استان بپردازند.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست گفت: خانه استارت آپ ها به منظور اندیشه و ایده های جوانان و اجرایی کردن افکار آنان با هدف توسعه اشتغال در شهرستان کرج راه اندازی شده است.
امیر غفرانی با اشاره به اینکه در بخش جوانان برای اعطای تسهیلات کارآفرینی 7 میلیارد تومان در استان پیش بینی شده بود اظهار داشت: تاکنون به 13 نفر از جوانان استان این تسهیلات پرداخت شده و با تلاش صندوق کارآفرینی جزء استان های برتر در این بخش هستیم.
وی اضافه کرد: در حوزه ورزش نیز 9 میلیارد تومان پیش بینی شده که طرح های مرتبط در این حوزه را دریافت و در نوبت پرداخت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.