به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی شامگاه یکشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: بی توجهی به این شهرک های که سهم قابل توجهی در اشتغال و اقتصاد دارند ضربه های جبران ناپذیری را به کشور استان البرز وارد می سازد.
وی ادامه داد: برخی از مناطق مستعد گردشگری و صعب العبور از جمله طالقان و آسارا نیز باید از خدمات لازم و امکانات مناسب برخوردار شوند.
نجفی گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهوری در بحث تملک های دارایی لازم است تدابیر جدی دراین زمینه انجام شود.
وی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را در کارگروه تسهیل و رفع موانع می توان مرتفع ساخت.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است از ظرفیت های قابل توجه این استان در زمینه های مختلف برای اشتغالزایی هرچه بیشتر بهره برد.
دراین نشست سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز از انجام رایزنی های لازم برای تعامل با بانکها با هدف خارج کردن بسیاری از واحدها از تملک آنها اشاره کرد.
محمد امین بزازی پور فرشی افزود: استان البرز که رتبه دوم را در کشور در بخش واحدهای درتملک بانک داشت امروز این رتبه را از دست داده است.
وی ادامه داد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان البرز با هدف بهبود هرچه بیشتر چرخه تولید مصوبات موثری در بخش صنعت به تصویب رسیده است.
بزازی پورفرشی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا تعداد قابل توجهی از واحدها را از تملک بانک ها خارج کنیم تا دراین بخش هرچه بیشتر همراهی لازم با صنعت با هدف اشتغالزایی صورت گیرد.
در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی توسعه صنایع کوچک و خانگی مورد توجه دستگاه های اجرایی استان البرز قرار گرفته است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.