امام جمعهٔ کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام از سالن ترمینال مسافری این فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله حسینی همدانی در منطقه ویژه اقتصادی پیام از سالن ترمینال مسافری این فرودگاه و از نیروگاه الکترو پاویر و مرکز پت اسکن منطقه ویژه اقتصادی پیام، بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید و در جلسه ای با مدیران فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جریان وضعیت و چگونگی فعالیت‌های این منطقه قرار گرفت . 

نماینده ولی‌فقیه با تشکر از زحمات مدیران فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، پیشرفت‌های پیام را قابل توجه و چشمگیر دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی بحث عمده کشور است و تمام دستگاه‌ها باید به صورت زنجیره به یکدیگر وصل شده و با همکاری و هم افزایی به رونق اقتصادی کشور کمک کنند . 

آیت الله حسینی همدانی برنامه محور بودن و داشتن چشم انداز را از مهمترین عوامل موفقیت پیام بر شمرد و افزود: داشتن چشم انداز و برنامه ریزی مناسب است که می تواند کارها را گسترش دهد و بررسی آثار اجتماعی و محیطی در اقدامات و پروژه های اقتصادی امری لازم و ضروری است.

سعید زرندی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی این منطقه رخ داده است راه اندازی ترمینال مسافری و آماده سازی زیر ساخت‌ها برای مرکز تخصصیICT  کشور را از بزرگترین اقدامات پیام در چند سال اخیر دانست. 

زرندی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان به چشم انداز بیست‌ساله و برنامه ریزهایی انجام گرفته در پیام تاکید کرد و گفت: رویکرد ما این است که فرودگاه بین المللی پیام نقطه تحرک و ابزار توسعه قرار گرفته تا در کنار آن صنعت و تجارت بین المللی گسترش یابد. 

در پایان این نشست مدیرعامل فرودگاه پیام با بیان اینکه ۹۲ درصد کار فرودگاه مسافری انجام گرفته و تا ۸ شهریور اولین فاز فرودگاه مسافری افتتاح خواهد شد به دو مشکل پیش رو اشاره کرد و گفت: راههای دسترسی به فرودگاه و دفن زباله های شهری در نزدیکی این منطقه از دغدغه های جدی است که ما از مسئولان استانی انتظار همکاری لازم را داریم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.