مدیر روابط عمومی بیمارستان کیش روز پنجشنبه به ایرنا گفت: روز سه شنبه گذشته مرد 35 ساله ای در هنگام صیادی، بر اثر برخورد با پروانه موتور قایق ماهیگیری به سرش مجروح می شود.
کوروش کشمیری افزود: این صیاد جوان در محدوده جزیره لاوان و در نزدیکی سکوی نفتی سلمان دچار این حادثه می شود که به دنبال آن مورد حمله یک کوسه قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماهیگیر مجروح بلافاصله توسط یک فروند هلکوپتر سازمان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان کیش انتقال یافت که با تلاش تیم فوق تخصصی ویژه پس از 6 ساعت عمل جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.
کشمیری گفت: تیم فوق تخصصی جراحی بیمارستان کیش متشکل از جراح چشم، گوش و حلق و بینی، جراح عمومی و جراح مغز و اعصاب، ماهیگیر حادثه دیده را که از ناحیه پیشانی و سمت راست سر و صورت، پای راست و دست و پای چپ به شدت مجروح شده بود مورد عمل ترمیم قرار دادند.
وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت بیمار مطلوب گزارش شده است و با مراقبت کادر درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش حال عمومی وی رو به بهبودی است.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با 65 تخت بستری تنها مرکزی در این جزیره می باشد که به ساکنان و گردشگران کیش و مناطق اطراف آن خدمات درمانی ارائه می دهد.
6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.